sobota, lutego 02, 2013

Farouk CHI Silk Infusion - odżywka/jedwab do włosów

Farouk CHI Silk Infusion - odżywka/jedwab do włosów 

Tak właściwie to dowiedziałam się o niej u fryzjera, kiedy chodziłam na podcięcie włosów fryzjer przed ich modelowaniem nakładał mi odrobinę tego produktu na włosy, dlatego postanowiłam go nabyć :)


Opis producenta:

Farouk CHI Silk Infusion to regenerująca odżywka bez spłukiwania! Bogata w ceramidy, jedwab, witaminy, zioła i wyciągi z oślin, działa odżywczo na włosy, i jest wzbogacona w proteiny sojowe i pszenicy. Nadaje włosom wspaniały blask i niewiarygodną miękkość, nie obciąża i ułatwia układanie. Produkty serii CHI zostały stworzone z myślą o klientkach wymagających najwyższej jakości kosmetyków.
Regularne stosowanie produktów serii CHI chroni włosy przed utratą wilgoci, wysoką temperaturą, skutkami chemii fryzjerskiej i zanieczyszczeniami środowiska, odżywia włosy i nadaje zdrowy wygląd.






Skład:



Cena:

ok 9-10 zł / 15 ml (sklep fryzjerski)
ok 7zł/15 ml (allegro)

aktualnie w promocji 27 zł + (10zł przesyłka)/ 50 ml w pewnym sklepie internetowym 

Mój opis:

Produkty z serii CHI są jednymi z lepszych kosmetyków do pielęgnacji włosów, dlatego też jedwab ten nie zawiódł mnie.
Jedwab ten znajduje się w małej, ale poręcznej buteleczce (wersja 15ml), która jest od góry zakręcana. Można mieć ją zawsze przy sobie, czy to w torebce czy w kieszeni kurtki, oczywiście większa jest bardziej wydajna (w końcu to 50ml)  jednak do mnie nie przemawia.
Małe opakowanie wychodzi taniej przy zakupie ilości dającej 60 ml (4 opakowania) niż jedno duże mające 50 ml.
Jedwab ten ma moim zdaniem bardzo miły i przyjemny zapach, który uwielbiam (!) i chyba się od niego uzależniłam :).
Ogólnie stosuje jedwab ok 3 razy dziennie, głównie na końcówki, które są bardzo zniszczone i suche. Nie wiem jak działa przy czubku głowy, jednak obawiam się, że szybciej przetłuszcza włosy.
Działa bardzo dobrze na włosy, tak jak to opisuje producent "Produkty serii CHI zostały stworzone z myślą o klientkach wymagających najwyższej jakości kosmetyków" - zgadzam się z tym w 100%. 

Włosy po użyciu tego produktu są miękkie w dotyku, ładnie pachną oraz nie puszą się, stają się bardzo odżywione i dają efekt pięknych i zdrowych włosów

Nie przesusza włosów jak niektóre jedwabie. Polecam go do nakładania na włosy przed suszenie, prostowaniem czy kręceniem na "ciepło", gdyż chroni włosy i ułatwia ich modelowanie. Ma leistą konsystencje, którą łatwo rozprowadzić w dłoniach i nanieść na włosy. Jest naprawdę bardzo wydajny, nawet przy tak małej buteleczce i częstym stosowaniu potrafi starczyć spokojnie na miesiąc/dwa. Polecam nakładać go na włosy suche/wilgotne, gdyż po nałożeniu na mokre nie ma tak widocznego efektu.

Podsumowanie:

Plusy/minusy:

- ładny zapach

- łatwa aplikacja

- niska cena

- małe, poręczne opakowanie

- wydajność

- lśniące i odżywione włosy

Komentarz jest zbędny, po prostu POLECAM ! :)

5 komentarzy:

  1. Też go mam !
    Jest super :)

    Bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak dodam komentarz ;-)
    Jedwab jest naprawdę doskonały. Najlepsza rzecz, jaką stosowałam do włosów. Przestały mi się rozdwajać końcówki. Na dodatek producent pisze (koleżanka przywiozła mi malutką 5 ml buteleczkę z USA), że można używać go również do ciała. Wypróbowałam na przesuszonych dłoniach. Działa :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio zakupiłam i bardzo bardzo się z nim polubiłam! a zapach mnie również urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiecie moze gdzie mozna go kupić w warszawie ? sprawdzałam w jednej z fryzjerskich hurtowni i nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Warszawie nie wiem, ale polecam ALLEGRO :) można je tam znaleźc za niecałe 4zł :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)