piątek, lutego 08, 2013

Joanna - Body Naturia - Peeling myjący z czarną porzeczką, wygładzający

Joanna - Body Naturia - Peeling myjący z czarną porzeczką, wygładzający

Po raz pierwszy kupiłam ten peeling w grudniu 2011 roku, weszłam do drogerii i miałam ochotę kupić coś ładnie pachnącego i moim oczom ukazał się peeling z Joanny, jednak koloru truskawkowego, ten z czarnej porzeczki zakupiłam pół roku temu, aby sprawdzić który z całej serii jest najlepszy :)



Opis producenta:

Peeling myjący o owocowym zapachu doskonale wygładza i odświeża ciało.
 Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt owocowy (w zależności od wersji: z kiwi, pomarańczy, truskawki, porzeczki lub grapefruita) oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.
Wspaniałe rezultaty:
- oczyszczona i odświeżona skóra
- gładsza i milsza w dotyku
- przyjemnie pachnąca
Dostępny w 7 wersjach: kiwi, pomarańcza, truskawka, porzeczka, grapefruit, gruszka i żurawina.

Sposób użycia:

Niewielką ilość peelingu nanieść na zwilżoną skórę. Masować kulistymi ruchami do pojawienia się piany, a następnie spłukać. Stosować 2-3 razy w tygodniu.

Skład:

Czarna porzeczka-Aqua, Polyethylene, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Disodium Laureth-3, Sulfosuccinate Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Acrylates / C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Xanthan Gum, Triethanolamine, Polyquaternium-7, Coceth-7, PPG-1-PEG-9, Lauryl Glycol Ether, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Actinidia Chinesis Fruit Extract, Propylene Glycol, Disodium EDTA, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool, Synthetic Wax, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone, CI:60730, CI:42090, CI:16255, CI:45100, CI:77499



Cena:

ok 6zł/100ml

Mój opis:

Produkt ten posiada piękną nutę zapachową. Jest go kilka rodzajów tj zapachów np. kiwi, grejpfrut, gruszka, czarna porzeczka czy truskawka :) Znajduje się w małej (100ml) buteleczce, którą łatwo otworzyć, jednak produkt się nie wylewa z opakowania. Małe i poręczne rozmiary buteleczki pozwalają na łatwe wydobycie produktu i nie zajmują miejsca w łazience :)
Opisywana wcześniej czarna porzeczka pachnie jak... słodka guma do żucia, może z jakimś dodatkiem porzeczek. Kolor raczej też średnio przypomina ten owoc.
Jednak uważam, że kolor jest bardzo fajny, soczysty i pełen koloru, zapach także fajny, słodki i owocowy.
Co do samego działania produktu... Moim zdaniem jest dobry. Jako peeling sprawdza się bardzo dobrze, ściera suchy naskórek pozostawiając skórę gładką i przyjemną w dotyku. Konsystencja zwarta wraz z drobinkami które łatwo się rozcierają podczas masowania. Używając go można się zrelaksować zapachem i poczuć działanie peelingu.
Bardzo dobry produkt, a przy okazji za niską cenę :)



Plusy / minusy :

zapach / chociaż nie jest to czarna porzeczka

- kolor

- bardzo dobre działanie na suchy naskórek, tj ścieranie go.

- cena

- wydajne opakowanie

a więc... POLECAM :)




10 komentarzy:

  1. miałam taki truskawkowy i byłam bardzo zadowolona. cena śmieszna(3,99 w promocji) a efekt ok!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam pół roku temu truskawkowy, a jakoś miesiąc temu jagodowy. Ten truskawkowy jest jak dla mnie lepszy. Ładniej pachnie. Mam wrażenie, że gdy rozmasowuję tego jagodowego czuję chemiczne jagody... Niemniej jednak to co ma robić- robi. :) Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapachy mają mało owocowe,jednak przyjemne i słodkie :))

      Usuń
  3. kocham peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś (dawno) miałam truskawkowy, a teraz porzeczkowy, którego zapach mi bardziej odpowiada. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie wolę truskawkę - jest słodsza :)

      Usuń
  5. Muszę kiedyś go wypróbować ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie próbowałam tego produktem, ale często go widzę na półkach w kosmetycznych:D zachęca samym wyglądem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. drogo zapłaciłaś w sumie za niego :P teraz w Biedrze były, a w SuperPharm są taniej i PoloMarkecie (ale tu nie wszystkie zapachy) :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zakupiłam swój w Naturze :) tam cena tego peelingu wynosiła 5,99zł czy jakoś podobnie ;) jednak kupiłam go daaawno temu :)

      Usuń

Zapraszam do komentowania i wyrażania swojej opini! :)